måndag 26 september 2016

Stockholm och feber

Måste börja med att visa en bild från fredagens fika på jobbet. Det var besöksrekord på Uppsalakontoret och därmed allmänt förvirrat, väldigt bra stämning och helt enkelt en skitrolig dag på jobbet och det firade vi med kanelbulle innan vi tog helg. Tyvärr var inte alla kvar vid fikat, men 7 pers är inte illa heller!


lördags hälsade vi på Elsa och hennes pyttelilla 3 månader gamla lillasyster Amanda i Stockholm. Det blev en toppendag där stortjejerna lekte från förmiddag till läggdags och Arvid var med efter bästa förmåga, eller så spelade han keyboard eller bar omkring en burk med Elsas kritor. Jättenöjd hela dagen. Precis som vanligt. 

Vi spenderade tre timmar utomhus i en lekpark och på ett berg och sen gick vi hem till dem för mellis, mera lek, middag, lek och Barnkanalen till ögonen inte orkade mer på de små.




Och igår hade vi en hemmadag. Familjen följde mig till löpspåret, jag sprang 6,8km (längsta på väldigt länge!) medan de cyklade hem igen och lagade lunch. På eftermiddagen fick Arvid feber, så resten av dagen var en mix av gnäll, tupplurar, lek, teletubbies och en väldans massa bärande på barn.

Febern höll i sig även idag men nu sover han gott, så förhoppningsvis är han frisk till imorgon. Själv ska jag också gå och lägga mig, jag har första mötet i Stockholm imorgon kl.8. Tack och godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar