måndag 14 november 2016

Mera feber och mera snö

På torsdagen blev Arvid sjuk, precis som jag anade. Hög feber och ännu mer hosta och natten till fredag lät mina barn mig verkligen inte sova mycket. Istället gick jag mellan rummen och försökte räcka till och när det var morgon kl.5 var det inte en mamma med bra morgonhumör som plockade upp sin son ur spjälsängen.

Sen följde sjukstuga, Jonas kom hem från sin resa och vi fortsatte leva i sjukbubblan pga Arvids feber ända till söndag då jag och Moa bröt oss ur och åkte till Emma en stund. Tjejerna lekte så fint och vi hann med både innelek, lunch och bob- och madrassåkning utomhus.

Nu jobbar jag tom onsdag och sen åker jag och barnen till Överkalix. Å så vi längtar! Jag och Moa har haft nedräkning varje morgon vid frukostbordet i över en vecka nu :)

Såhär spenderade vi fredagen

Och såhär fint väder hade vi i lördags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar