torsdag 16 mars 2017

Lanzarote

Då var vi hemma igen efter en härlig vecka på Lanzarote. Jättefint hotell, toppenväder och så perfekt välordnat för barnfamiljer. Två uppvärmda barnpooler och Bamseklubb gick verkligen hem hos våra små. Och barnavdelningen i restaurangen. Moa älskade att få gå och välja sin mat själv där. Så duktig!

Arvids bästa resminne är utan tvekan Bamse. Vi har gjort high five med honom minst en gång per dag och sett Bamseshow två gånger och Arvid var lyrisk varje gång. Så gulligt! Moa var också lycklig över att träffa och se Bamse, men med lite mer skräckblandad förtjusning. Samma var det med Bamseklubben. Rädd första gången, men de andra två var hon jättepeppad och glad och hade så kul med de andra barnen.

Tyvärr plockade farmor upp en förkylning under veckan. Moa fick den på söndagen och nu verkar den ha hittat till mig då jag vaknade med feber och huvudvärk i natt och det fortfarande håller i sig. Barnen är på förskolan och Jonas i Tyskland och jag ligger på soffan och samlar kraft för att orka åka och hämta dem och sen ta oss genom kvällen på ett värdigt sätt. Vi får se om jag lyckas eller om jag bryter ihop halvvägs. Som tur är finns det mat i kylen att värma så behöver iaf inte laga middag. Alltid nåt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar