måndag 9 mars 2020

Stafettvasan- vilken grej!

Jag har alltså åkt stafettvasan tillsammans med några kollegor. Vi åkte upp på torsdagen och laddade med middag med finfin bordsplacering 


Kl9 gick starten i Sälen. Christian åkte första sträckan och växlade till Jon. Efter Jon tog Jonas över innan vi växlade i Oxberg. Jag åkte mellan Oxberg och Hökberg där Mattias tog över och åkte sista sträckan in till Mora. En hel del logistik, otroligt välordnat och sjukt roligt! Efter målgång firade vi med en öl i öltältet vid målet och sedan blev det pizza och godis i lägenheten. Jag har världens bästa kollegor och jag skrattade så magen krampade under middagen. Helt sjukt! På lördagsförmiddagen åkte vi sen hem igen. Kort, intensivt och väldigt kul!

Hann med en promenad på förmiddagen i väntan på att det var min tur att åka ut till växlingsplatsen

Nervös väntan på växling


Växlingsplatsen i Oxberg


Nöjd och glad efter att ha skickat ut Mattias på sista sträckan


Vi väntar på Mattias vid målgången i Mora


Så stolt över oss och att vi fixade det med minimala förberedelser och usla träningsförutsättningar. Vi får hoppas på mer snö nästa vinter, för då vill vi träna och sen åka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar