onsdag 15 maj 2013

Äppelmos

Nästan två decimeter hår klipptes bort igår och jag är så nöjd! Håret var slitet och trött och alldeles för långt, så frisörbesöket var verkligen på tiden.

Nu på morgonen har jag dammsugit, dammtorkat och torkat golv, plockat ur diskmaskinen och kokat äppelmos. Man får undra var den energin kom ifrån när Moa tyckte det var morgon kl05:10. Det gör jag också. Jag hoppas verkligen att det är ljuset som stör och att eget rum med rullgardin kommer att göra att hon sover längre. Jag kräver inte mycket, men vi kan väl få sova till kl6 åtminstone?

Bjussar på en bild hemifrån. Som ni ser är vi inte klara alls. Det saknas en matta, bordet ska bytas och en riktig TV-bänk ska såklart ersätta skrivbordet.

Nu är prinsessan vaken!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar