lördag 12 juli 2014

En veckas charter?

Eller var det en vecka i Överkalix? Faktiskt det senare, men med sina 30 plusgrader och sol och bad varje dag kunde vi lika gärna ha varit vid Medelhavet. Vilka härliga dagar vi har haft!




Mellan allt sol och bad och utelek hann vi även fira vår blivande tvååring med glass, jordgubbar och melon och fina presenter.

Och Lilla sjöjungfrun som nedvarvning innan läggdags
Den där korgstolen hade jag när jag var liten

Igårkväll tog tiden i Överkalix slut och vi åkte mot Övik. Moa somnade kl.19 och vaknade kl.22 och hade då sovit klart. Vi kunde dock sträckköra ändå och var framme i Idbyn 4h och 45 min senare.

Imorse kom Jonas kompisar och hämtade upp honom för en efterskottssvensexa, så nu är jag och Moa själva kvar hos farmor och farfar till imorgon förmiddag. Men jag antar att jag nu med nytt efternamn även ska kalla detta för hemma... ;) Barnvakter har jag då gott om iallafall! Här också. Det har ju inte direkt varit brist på det i Överkalix heller.


Mer om bröllopet kommer sen, jag orkar inte mobilblogga mig igenom den dagen. En vecka som fru idag och jag måste säga att det har gått finfint hittills.

Mina fina ringar. Egen design och även om jag inte vant mig vid den uppstickande stenen så älskar jag dem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar