lördag 10 mars 2018

Sjukdomar

Eftersom sjukdomar av olika slag är vad vi verkar ägna oss åt den här vintern är det ju lika bra att jag börjar där. Efter influensan var vi friska i 4 dagar innan jag fick magsjuka. Kräktes bara en gång, men var ett vrak i en vecka. Helt sjukt. Tack och lov klarade sig resten av familjen den här gången.

Förra helgen hade vi Vide och Noa med föräldrar på middag på lördagen och på söndagen tog vi premiärturen med nya bilen till Gränby Centrum. Faster Emma mötte oss där och så fikade vi och shoppade lite till kommande 3-årskalas. 

Bilen ja. Såhär ser den ut


Vi är så nöjda!

Mindre nöjd var jag när jag skulle åka hem från jobbet en dag och möttes av det här

Min bil till vänster. Jag vek in den andra bilens backspegel och lyckades ta mig ut med några millimeters marginal. Hade ju en bil på vänster sida att ta hänsyn till också.

Den dagen hjälpte Paw Patrol mig att laga middag




Och sen trodde vi att det var Arvid som önskade äpple till efterrätt, men det var tydligen Chase och Rubble som var sugna på frukt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar