lördag 1 oktober 2016

1 oktober

Första oktober idag och det verkligen känns att hösten är här. Eller?


Igår hade vi ett intressant fredagsfika där vi fik kära oss att dyrka upp ett hänglås, men jag var verkligen jättedålig, så jag kommer nog att hålla mig borta från den kriminella banan även i fortsättningen


Idag har jag och barnen handlat present till dagens kalas som Moa ska på och sen fixat pannkakor till lunch. Jonas målar lekstugan och kunde ju knappast få bättre väder. Nu ska vi slå in presenten och sen är det nästan dags att åka iväg. Första kalaset vi ska gå på där hela förskolegruppen är bjuden. Spännande!  Imorgon ska jag springa tjurruset, men det spektaklet kräver ett helt eget inlägg. Men håll tummarna för mig så länge är ni gulliga! Och är ni nyfikna så googla, men känsliga personer varnas... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar