lördag 18 februari 2012

Vitaminboost

Började dagen med en smoothie sprängfylld med vitaminer. Ett perfekt sätt att göra slut på yoghurt som närmar sig sitt bäst före-datum och övermogna bananer. Lite frusna hallon och havregryn på det och du har mixat ihop nåt riktigt gott! Sitter nu på tåget till Södertälje. Åsa och Sylvia hoppar på längs vägen och i Södertälje väntar besök hos Linn, hennes man Cris och deras lille son Otis. Ser fram emot en dag med massa prat och bebisgos!

Var för övrigt väldigt nöjd över att mitt första mobilinlägg gick så smidigt...ända till jag såg att rubriken var felstavad...tyvärr kan jag inte lova att det inte kommer att hända igen. De. Här gången verkar bilden bli på sne. Något jag inte lärt mig göra nåt åt än.

Kram och trevlig lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar