lördag 10 mars 2012

Bebis första AW

Jorå, igår slarvade vi runt på stan..jag och bebis. Vi började kvällen på Tilltugg och medan de andra tre i sällskapet delade på en flaska skumpa fick jag en alkoholfri mojito. Tro inte att det här är nåt vi gör på varje AW (after work för er oinvigda), SÅ bra har vi det inte här nere. Nej, vi firade att min vän/kollega och hennes man har sålt sin lägenhet till ett otroligt bra pris. Så bra att hon bjöd hela gänget på skumpa...då förstår ni ungefär vilken vinstmarginal vi snackar om...

Efter middag och flera timmars svammel (och några drinkar för de andra) gick vi vidare till Katalin för att ansluta till en GE AW av det större slaget. Så, bebis inte bara AW-debuterade utan gjorde även en pubrunda på samma gång! Hujedamig...det ska börjas i tid :) En pubrunda innehållandes en restaurang och en pub alltså. Mer livat än så blev det inte för den blivande mamman blev trött och åkte hem och sov efter en sisådär 40 minuter på Katalin. Hemma kl.23...det säger väl allt. Bebis levde rövare i magen när vi satt och pratade på Katalin och verkade inte ha haft några problem med att stanna lite längre. Pyttsan...den får allt vänta 25 år till (minst!) innan den får ta såna beslut själv ;)

Idag blir det en hemmafixardag med städning och handling och ikväll får vi besök av vänner. Tacos och säkert lite melodifestival står på agendan. Blir nice. Jag och en av tjejerna ska jämföra magar...men jag ligger 6v före så hon har inte en chans!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar