lördag 24 mars 2012

Klagosång

Ja...här kommer det: De senaste nätterna har jag sovit på tok för lite. Somnar i vettig tid så det är inte det som är problemet. Istället vaknar jag pigg som en mört vid 5-tiden om morgnarna. What's that about?! Igår morse vaknade jag först vid 5, låg och snurrade i sängen (så mycket snurrande det nu blir när man har en fotboll under tröjan) en sisådär 45 min innan jag lyckades somna om en halvtimme. Sen klev jag upp. Det var ju ändå jobbdag. Imorse var det samma visa. Vaknade första gången 5:30 och har sen somnat och vaknat om vartannat tills jag gav upp strax före 8. Gnällde lite på jobbet igår och då frågade min chef: "Har du redan börjat träna inför kommande sömnlösa nätter?!" Det hoppas jag verkligen inte! Sen kommer vi dessutom att få en bebis som sover om nätterna. Det har vi varit väldigt tydliga med i beställningen...så nån sån träning är alltså inte nödvändig för min del ;)

Idag blir det en visning i Björklinge och sen en tur på stan. Molnigt väder, men ändå 15 grader :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar