torsdag 22 mars 2012

Det här med att våga ta klivet...

Jag kan sitta och surfa runt på sidor som säljer underbart söta små bebiskläder. Fina mjukisdjur, babygym och sängkläder. Jag kan läsa på i forum om vilket babyskydd som är bäst och vad folk tycker om olika barnvagnsmodeller...men att verkligen beställa hem något känns väldigt avlägset. Köpa bebisgrejer på riktigt. Nej, nåt sånt har jag inte vågat mig på än. Men kanske börjar bebis tröttna på min feghet eller på att jag är så trögstartad, för den sparkar som en galning i magen just nu


Jag behöver en dusch och min gissning är att det lilla livet lugnar sig ordentligt så fort jag reser mig från soffan. Brukar vara så. Om inte så kan jag ju alltid fortsätta studera magens studsande i duschen :)

Jo, förresten. Vi har haft 16 plusgrader i skuggan idag, solen har strålat från en klarblå himmel och krokusknopparna i rabatten blir bara större och större. Våren är här! Och imorgon är det fredag. Life is good!




 
Den här apan tycker jag är så himla söt! Bild från Barnvagnsmagasinet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar