fredag 18 maj 2012

Nya kläder

Idag har jag och Jonas strosat på stan. Jonas har nött hål i två av sina jeans och jag har växt ur större delen av mina kläder...så, ja..vi hade ärenden att uträtta helt enkelt :) Och det gick faktiskt över förväntan. Jonas hittade jättefina jeans på Brothers och jag köpte både kjol och klänning på Indiska. Det (enda?) roliga med att shoppa nuförtiden är att jag typ blir rädd för mig själv när jag ser mig i spegeln. Vet inte varför, för jag ser mig ju i spegeln här hemma varje dag..men ändå hajar jag till varje gång jag står i en provhytt. Magen ser gigantisk ut! Kanske är det skarpa ljuset som gör det? :) Den ser på nåt vis inte verklig ut. Den står rakt ut och det ser nästan ut som att jag har knölat in en kudde under tröjan. Mycket märkligt. Jag nämnde det för Jonas och han förstod inte alls vad jag pratade om..han tyckte att jag såg precis lika gravid ut som jag alltid gör ;) Btw, Indiska är jättebra på vanliga kläder som även passar gravida. Väldigt mycket stretch i tygerna på en del klänningar och många kjolar med resår i midjan. Perfekt!

Jag och Jonas, sommaren 2009. En tid då klädernas passform och min kroppsform stämde lite bättre överens

1 kommentar:

  1. haha man ser alltid tjock ut i prov hytterna . Vare sig man är gravid eller inte=P Roligt att läsa om magen och vad ni gör nuförtiden. Gud så spännande med bebbe =) Tycker din kula är liten och söt om man jämför hur jag såg ut =P

    / Zara

    SvaraRadera