onsdag 18 juli 2012

Pluttens packning

Jonas har, under snart en veckas tid, påpekat att det kanske vore bra att packa den där BB-väskan snart och jag håller egentligen med honom...men ändå har jag inte lyckats få tummen ur. Känns overkligt att det är så nära nu att väskan kan behövas närsomhelst. Är nog därför jag inte fått det gjort. Till nu. Helt färdigpackad är den inte, men Pluttens saker är iallafall med och det är det viktigaste! Ett ombyte till mig går rätt snabbt att slänga ner :)

Pluttens packning

Igår gjorde vi en dagsutflykt till Västerås och hälsade på min barndomskompis som går runt med två bebisar i sin mage. Vi hade en jättemysig dag och hann prata massor! Mycket bebisprat förstås, men faktiskt även om andra saker :) Fick även se deras fina hus som totalrenoverats de senaste åren. Vår plan är att ses med våra bebisar under hösten. Blir mysigt! Egentligen ska vi skämmas båda två för att vi inte ses oftare...jösses, det tar typ 50 min att köra dit! Inte direkt en lång biltur...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar