måndag 18 mars 2013

Tiden går!

Har det gått tio dagar sen jag bloggade sist? Herreminje vad dagarna går...utan att man egentligen gör så mycket.

Men vad har vi haft för oss sen sist då? Ja...till exempel hade vi två söta tvillingpojkar på besök förra helgen. En jättemysig dag! Förutom just vid lunchtid då fyra hungriga föräldrar försökte äta i sällskap med tre övertrötta barn. Ingen hit. I med maten, på med kläderna på vuxna och barn och ut med vagnarna och sen somnade alla barnen inom de första tjugo metrarna av promenaden. Pust! Sedan förflöt både promenaden och resten av dagen utan kaos och vi hade jättetrevligt. Nu är planen att jag och Moa ska åka på dagsutflykt till Västerås en vardag inom snar framtid, så att vi får umgås snart igen. Ska bli kul! Och spännande ;)

I torsdags kom mormor hit. Som vi har längtat! Vi har tagit långa promenader i solskenet, fikat, lekt, myst och bara haft det bra. Igår firade vi Moas morbrors 29-årsdag lite i förskott. Vi bakade tårta och så kom min moster och mina kusiner hit från Stockholm. Trevligt! Vi ses alltför sällan, med tanke på hur nära varandra vi faktiskt bor...

Imorgon är det dags för mormor att åka hemåt igen...men Moa och jag har inte alls fått nog av att hänga med henne, så vi packar helt enkelt väskan och följer med! Väl i Överkalix ska vi såklart hänga med morfar också. Och med andra nära och kära som har tid och lust. Hoppas på finväder och härliga dagar utomhus.

Det var en snabbresumé mitt i packande och hockeytittande...på återseende!

1 kommentar:

  1. har väntat länge på ett nytt inlägg ;)
    Skulle vara kul att ses, vet dock inte om jag vågar åka iväg med Towe själv haha... :)

    SvaraRadera