tisdag 5 augusti 2014

Tillbakablick

Inte för att sommaren på nåt vis är på väg att ta slut, men jag tänkte ändå att det vore på sin plats att gå igenom lite vad vi gjort under semestern med hjälp av bilder från systemkameran. Jag passar på nu medan Moa och Jonas spanar på bilar och bussar på balkongen.

Äh, det är väl ingen idé att dra på det längre. Bröllopsfotograferingen resulterade i 80 bilder, samtliga i färg och svartvitt och jag älskar i stort sett allihopa. Katarina är så himla duktig! Jag älskar miljön också. Martingården. En gammal hembygdsgård/museum ett stenkast från där jag växt upp.

Ja, jag älskar Jonas också förstås :)




Äh, jag hade tänkt visa några på hela familjen också, men nu vill inte filöverföringen fungera längre. Så gick det med det. Hursomhelst, njut av dessa så länge då, jag tycker iallafall att dom är jättefina :)

4 kommentarer: