onsdag 27 juli 2016

Moa 4 år del 1

På en perfekt sommardag fyllde vår stora tjej 4 år. Vi firade på morfars altan med grillade hamburgare till lunch och fruktsallad och glass till efterrätt tillsammans med morfar, mormor, moster, min kusin Anna, min moster Eva, Ann-Marie, pappas kusin Lisbeth och Gösta och min kusin Malin, hennes sambo Magnus och deras barn Towe och Melker.

Moa fick många fina paket och lekte med Towe hela dagen. Bäst av alla presenter var nog snurrklänningen från moster och morfar, för så fort den inte är i tvättkorgen eller i maskinen så är den på Moa. Och jag förstår henne, den är fantastiskt fin!


Förutom den fullträffen fick hon flera andra fina klänningar och kläder, 
pärlor och pärlplattor, Bamses gympaspel (en succé det också!), såpbubblor, stickade strumpor och pengar.

Det var en mycket nöjd 4-åring som somnade den kvällen.

Antalet bilder från dagen är få då vi faktiskt använde systemkameran istället för min mobil...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar