fredag 17 februari 2017

Ett barn mindre

Igår skickade vi iväg Moa på äventyr till Ö-vik, så igår när jag kom hem sent från jobbet var det bara ett barn som kom springande mot mig. Så konstigt! Vi pratade med Moa på telefon innan läggdags och Arvid blev alldeles fnittrig och Moa likaså. Vi borde verkligen ha filmat, för det var så fint att se! Och stora Moa...så duktig på att prata i telefon helt plötsligt! Berättade för Arvid vart hon var och vad de hade gjort idag och sa även att "om några dagar kommer jag hem igen, då kan vi kramas för då ser du mig på riktigt igen". Så fint!


Så nu väntar en lördag och halva söndagen med bara ett barn. Undra vad vi ska hitta på då?!

Avslutar med bilder från när jag vabbade förra fredagen. Magsjukan var borta, de 48h av karantän på upphällningen och två barn desperata efter frisk luft och uteaktivitet, så vi gick till Kotteskogen på utflykt och drack varm choklad. Supermysigt! Men också ett mindre kaos emellanåt, så som det blir med två barn (och en mamma) med starka viljor ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar