onsdag 8 februari 2017

Vabruari = magsjuka

Jag var tacksam och förvånad över att vi faktiskt var friska över min födelsedag och idag är jag glad att jag hade vett att uppskatta det, för nu har magsjukan hittat hit.

Det var Jonas som skulle lämna barnen på förskolan idag så jag hann åka till jobbet innan Arvid kräktes upp frukosten och därmed fick Jonas stanna hemma med dem idag. En kräkning följdes sen av flera, men makaronerna han fick till middag har fått stanna och nu sover han, så håll tummarna att det är över för honom nu och att ingen annan drabbas! 

Jonas stannar hemma imorgon också och jag sover i gästrummet i natt. Är det nåt vi har lärt oss är det att till varje pris undvika att utsätta oss båda för smittan :)


Gamla Arvid-bilder i brist på nya

1 kommentar:

  1. Samma här... Blä för februari!! Denna gång hade vi inget val och båda var tvungen att hjälpa till i rengöringen, så låt oss hoppas att vi ändå blir sjuk med en dags mellanrum.

    SvaraRadera