onsdag 21 maj 2014

Blodomloppet och en fascinerande person

Ikväll sprang jag Blodomloppet tillsammans med mina gamla kollegor från GE. Jag trivs verkligen jättebra på nya jobbet, men att se alla igen gav allt ett sting av saknad i magen. Så många fina människor ju! En trevlig kväll i fantastiskt väder, i år igen. Kan det vara femte året jag deltar? PlantVision hade också ett lag och minsann, jag slog chefen med 4 sekunder! Ha!

Nu till personen. Vem är det här? Är han på riktigt? Och är det någon som hör vad han säger? Inte för att han är otydlig, utan för att man helt enkelt är så tagen av att fundera över om han är en lerfigur eller riktig människa så att man glömmer att lyssna.



Jag och Jonas är så fascinerade av denna man så att det nästan inte är hälsosamt.

God natt!

2 kommentarer:

  1. Haha! Ja visst är han lustig, vi brukar sitta och kolla när han är på tv vi med och det är som du säger, man hör ju inte ett ord..:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att det är fler som förundras över honom :)

      Radera