tisdag 17 april 2012

Det här med att träna som gravid...

det är verkligen ingen lek! Gjorde ett tappert försök på gymet idag, men det är verkligen inte lika kul längre! Jag orkar ingenting, jag får inte göra det jag brukar och jag flåsar som efter ett maraton av att lyfta upp hantlarna från hantelstället. Näe...tacka vet jag långpromenader...det är min melodi numera. Den sjunde maj hoppas jag dock att vattengympa ska bli min nya favorithobby, för då (och de 6 följande måndagarna) ska jag och Maria och våra magar guppa hit och dit i en 32-gradig bassäng. Hoppas det är kul! Om inte, så var det ändå värt att prova..för även om det egentligen kostar bra mycket mer än vad jag tycker att det borde så kostar det inte mig en spänn. Jobbet betalar :)

I övrigt då...jo, Jonas har dragit till Tyskland och kommer inte hem förrän på torsdagkväll och bebis övar karate i magen. Så även om jag är ensam hemma så är jag inte fullt så ensam ändå :) Imorgon kommer två kompisar hit och äter middag med mig och har jag lite tur får jag även en nattgäst. Trevligt ska det bli, hursomhelst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar