torsdag 19 april 2012

Om att lyssna på kroppen

Idag går vi in i vecka 27. Bebis är enligt 1177.se 35cm lång och väger ett knappt kilo. Vår lilla skatt!

Har haft en otroligt intensiv dag på jobbet så att följa planen att träna efter jobbet var inte att tänka på. Hela min kropp skrek efter vila. Även bebis verkade hålla med, för magen var hård som en fotboll. Så jag cyklade raka vägen hem och nu ligger jag här i soffan. Magen har slappnat av igen, så jag tolkar det som att jag har skött mig.

Bilden är tagen på kontoret imorse (innan maratonmötesdagen drog igång). Egentligen råder fotoförbud på siten, men min bebismage är ju ingen större företagshemlighet så det är nog ingen fara. Vi märker väl om det kommer en stämningsansökan hem i brevlådan... ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar