torsdag 25 juni 2015

En fas

Igår regnade det hela dagen och jag hade stora planer för allt jag skulle fixa med inne. Arvid hade dock andra planer och som ni vet går hans önskningar före mina och därför fick jag ingenting gjort och vi hängde i soffan heeeeeela dagen. Välkommen du nya utvecklingsfas!
Arvid ville absolut inte sova själv och inte heller låta dig placeras i en babysitter längre än ett par minuter. På sin höjd hann jag kissa eller värma mat i mikron.
En kort stunds magträning var ok också, men ganska kort efter denna bild kom surläppen fram och det var dags att komma upp i famnen igen.

Idag känns som en liknande dag, men förhoppningsvis utan regn så att vi kan ta en promenad iallafall. Förhoppningsvis är det ok för lilla prinsen att åka lite vagn, för jag är sugen på en till runda i elljusspåret. Titta vilken mysig promenad vi hade i tisdags!

Dit, långa rundan på 2,5km och hem igen blir ca 5,5km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar