tisdag 2 juni 2015

I huset

Flyttgänget är i lägenheten och packar bilen för ett andra varv, medan jag och Arvid hänger i huset. I vårt hus. Så coolt! Arvid sover och jag försöker fatta vad det är som händer. 

Jag sitter där soffan så småningom ska stå, och från den ser man följande:

Mörk och hemsk bild, men dessa fönster vetter ut mot trädgården

Rakt fram har vi dörren ut till altanen och till vänster kaminen och ingången till köket/resten av huset. Till höger om fönstren och altandörren ska TVn hänga.

Precis på denna dyna sitter jag nu. Förut hade jag Arvid som sällskap (nu sover han i vagnen) och som ni ser verkar han rätt nöjd med sin nya bostad.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut! Skönt att få flytta in och ha hela sommaren framför sig:)

    SvaraRadera
  2. Åh vad avis jag är! Ser helt fantastiskt ut! Jag vill också bo i hus;) kram!

    SvaraRadera