torsdag 6 augusti 2015

Dagarna går

Mormor är här! Efter en mycket lyckad lekdejt hos Moas kompis Emma åkte vi och hämtade mormor på Resecentrum. Igår var det toppenväder så vi lekte här hemma hela dagen. Moa fick äntligen bada i sin pool!


På eftermiddagen åkte vi på kalas hos min kusin Rickard som fyllde 11 år. Jonas fick låtsas att van var 11 igen och fick välja present. Det blev en radiostyrd helikopter som verkade gå hem hos födelsedagsbarnet.

Idag har det regnat och varit grått, men varmt. Vi handlade på förmiddagen och har sen donat på här hemma. Jag tog mig iväg på en löprunda också. Så skönt! Elljusspåret är verkligen jättebra. Kuperat och mysigt. Konditionen är dock långt ifrån bra, men den blir sakta men säkert bättre. Nåt jag känner när jag springer är att jag har slarvat med mammamage-appen under sommaren. Eller, slarvat och slarvat...jag har inte använt den alls och det märker min rygg, så bättring på det!

Imorgon hoppas vi på uppehåll och en tur till blåbärsskogen.

Dagarna går och semestern och sommarlovet likaså. På måndag skolas Moa in på nya förskolan...vart tog den långa ledigheten vägen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar