torsdag 19 december 2013

God jul från projektet

Inför sista arbetsmötet någonsin för vårt projekt som stängs ner vid årsskiftet överraskade vi projektledaren med ett julkort:

Bakre från vänster: jag, Anki, Christine, Mia och Camilla
Herrarna längst fram heter (från vänster) Mats och Peder.

Jag tycker det här säger en del om vårt team, hur bra vi trivs tillsammans och hur kul vi har när vi jobbar. Man klär inte ut sig till en julgran som en julhälsning till projektledaren om det inte finns en jäkligt skön stämning i gruppen. Ska tilläggas att projektledaren Lena blev tårögd när hon fick se bilden och vår hälsning :)

Fortsättning på semesterbildskavalkaden kommer en annan gång. Nu ska jag baka inför morgondagens sektionsfika, äta middag och sen träna. Åkte hem från jobbet redan kl.15. Så. SKÖNT! Jag är apatiskt trött. Måste vara nån post-Thailand-trötthet som spökar, för det här är verkligen inte normalt. Börjar till och med misstänka järnbrist (och nej, jag är inte gravid).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar