fredag 20 december 2013

Mitt i packandet

En matpaus i packandet blev även en TV-titt- och bloggpaus. Det är så tråkigt att packa!

Eftersom Jonas hade både vagn och Moa att hålla reda på på resan norrut bestämde vi att han skulle packa sin ryggsäck med deras nödvändigaste grejer och så skulle jag ta "resten". Hur mycket kan det vara liksom? En hel del ska jag tala om för er! Bland annat alla julklappar, två par täckbyxor, lite mer kläder till Moa, en skjorta till Jonas och så vidare...så det är inte lite grejer jag ska släpa till tåget imorgon. Nåja, nog om det. Här kommer några fler Thailandsbilder och den här gången från vår dagstur till Similan Islands:

 Vacker, vackert, vackert...

 Moa och pappa i paradiset

 Vattnet var absolut kristallklart. Ser ni fiskarna? Här är vattnet ca 80cm djupt.

 Moa och mamma myser i vattnet

 och leker lite

 Familjen Cool. Kan tillägga att Moa fick ganska mycket uppmärksamhet när hon dök upp på stranden med solbrillorna på :-)

 Precis innan båten skulle gå tillbaka till fastlandet hittade vi den här härliga trädgungan och även om bilden antyder nåt annat var det inte bara jag som tyckte att den var rolig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar