fredag 7 februari 2014

Några presenter och vab-premiär

Har haft en sån här kopp länge, men nu har jag fyra!

Fick även flera spännande ekologiska tesorter att dricka ur mina fina muggar. Har testat ett grönt och ett svart te hittills och det svarta med blåbär och tranbär var riktigt gott så det kommer jag att köpa igen. Ser fram emot att testa resten också!

Idag är min första vab-dag. Moa mår dock fint. Har inte kräkts sen igår, sov 11h i natt och har ätit med god aptit sen hon vaknade. Till och med varit frustrerad över att vi ger så små portioner. Hon fick smaka lite nyponsoppa till mellis (små mängder mat varje gång och morgon 5:30 kräver förmiddagsmellis) och det var verkligen en hit! "Mmmmmmmm!!!! Mer!" Utbrast hon efter första skeden. Sen fick hon dricka själv ur plastglas så det var nyponsoppa överallt, men det var det värt då hon tyckte det var lika roligt som gott.



Mina älsklingar morgonmyser innan frukost och dagis i början av veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar