torsdag 26 juni 2014

Business woman

Det här med selfies är verkligen inte min grej, sällan känner man sig väl så fånig. Men imorse medan jag väntade på att bli upplockad av min kollega för avfärd mot Kista fick jag för mig att föreviga min ovanligt business-aktiga look. Kavajen må vara i sweatshirt-material men är lik väl än kavaj och det räcker för att denna mamma ska känna sig uppklädd och fin. Planen var ett halsband också, men jag blev distraherad av en tös som ropade efter mera flingor ;) Resultatet av mina selfies blev inte bra och det är bara en som jag vågar visa, och det med lite lätt ångest.

 
Ska tillägga att jag varken är rädd, orolig, nervös eller arg. Rynkan mellan ögonen är solens fel.

Moa fick sommarlov igår och är hemma med farmor idag. När jag sa "nu går mamma till jobbet" fick jag en kram och en puss och till svar: "Nanno (farmor) stannar här. Hejdå".  Vad svarar man på den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar