måndag 5 oktober 2015

Varning: lång sammanfattning!

Veckan i Överkalix var jättemysig. Vi hann med nästan allt. Tyvärr blev några släktingar utan besök och inte heller mormors grav hann jag till. Det skär i hjärtat, men med två barn får man vara glad över det man faktiskt hinner istället och hoppas på förståelse för de som vi inte hann träffa. Mormor får jag tända ett extra ljus för här hemma istället ❤️

I onsdags åkte vi till Boden och träffade min faster Kerstin, kusin Malin och hennes barn Towe och Melker. Towe och Moa lekte från förmiddag till kväll och hade så kul! Småbröderna hängde med mammorna och tävlade i vem som var den nöjdaste bebisen. Så snälla båda två! Även faster Marianne kom på besök en stund så vi hann umgås lite. En jättemysig dag helt enkelt!


Torsdagen bjöd på fantastiskt väder och den spenderade vi utomhus hos både mormor och morfar och försökte umgås så mycket det bara gick inför hemresan.

Moa älskar sin skottkärra! Titta vilken hög hon fått ihop.




Hemresan gick sen jättebra. Barnen var jätteduktiga!

Helgen har vi spenderat med pappa Jonas som vi saknat så mycket och som såklart var glada över att ha oss hemma igen. På lördagen var vi bara hemma, lekte kurragömma, jag bakade bullar och Jonas putsade fönster och på kvällen hade vi Vide med familj på middag.

Igår var det både Skogsknytte, kanelbullens dag och min och Jonas årsdag. Allt på en gång. Gick bra det med. I år firar vi 13 år...sjukt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar