onsdag 12 september 2012

Njuter

av en härlig sensommardag! Tidigare idag har vi hälsat på Karin och Ebbot och på vägen hem tog jag en paus för att äta mellanmål i solen i en park. Det är så ljuvligt väder så jag orkar inte gå hem riktigt än. Bloggar lite först :-)

Moa sover sött i vagnen. Idag har hon varit en mönsterbebis. Tur det, för dygnet innan var hon billig! Natten till igår sov vi inte mycket och sen var hon gnällig hela dagen också. Sov inte varken många eller långa stunder...så det var en trött mamma som lämnade över sin dotter till pappan igårkväll och somnade i sin säng klockan åtta.


1 kommentar:

  1. Det låter härligt :) Och tack för tipset om att vila, tycker jag inte gör annat och börjar nu bli rätt less på att vänta ;) Känns som jag har en massa att fixa men tar mig inte för så mkt, funderar mycket kring vad man egentligen behöver hemma till bebis :) Några tips kanske? och hur tusan ska man bädda vagnen:)
    Detdär med att ni fick packa BB väskan i sista stund verkar ju ha funkat det med iaf, jag har iaf lagt fram kläder till bebisen som ska med hehe. Och babyskyddet är på plats ;)

    SvaraRadera