torsdag 17 oktober 2013

Bilder från senaste tiden

När familjen är borta går mamman på stan. Och inte bara det, hon shoppar till sig själv också! Bl.a. dessa skor:
Mina första Ecco-skor. Så. Himla. Sköna!

Som överraskning till Jonas som firade sin födelsedag i Övik tapetserade jag och Nisse sovrummet. Tapeterna har vi haft i hundra år, men har inte hunnit sätta upp dem. Det är guld med en målare (som behöver klippa sig) i familjen!

Såhär blev slutresultatet:

Det är aningen mörkt när jag tar bilderna, så tapeterna ser mörkare ut än vad de är i verkligheten. Men mönstret syns tydligare, så på så vis var det ju bra att ljuset inte var på min sida ;)

Jonas, Moa, Elsa och Fredrik

Igår fick Moa syn på min gamla nalle och ville så gärna låna den lite. Hon brukar inte få leka med den, men igår gjorde jag  ett undantag och himmel vad glad Moa blev. Hon tjöt av glädje och kramade nallen hårt och länge och var verkligen överlycklig.
Därmed inte sagt att det var lätt att fånga på bild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar