tisdag 8 oktober 2013

Tomt!

Idag vid lunchtid skjutsade jag Jonas och Moa till tåget och jag saknar dem redan så det gör ont. Det gör verkligen ont. Det är hemskt! Jag överreagerar förmodligen och det kommer att gå över. Men fy....det är länge till måndagkväll! :(

Jag jobbade till 16:30, hade frisörtid 17-18 och nu är jag hemma och äter och ser TV och sen ska jag iväg och träna kl.20. Tänkte först boka av, kände mig så seg, nere och trött, men kom sen på att jag isåfall skulle bli sittande här i tomheten hela kvällen och då blev valet enkelt. Herregud, det är verkligen inte så synd om mig egentligen, men när man ska vara i från sin bebis i 6 dagar får man tycka synd om sig själv!


Jag har planer för nästan varje kväll och helgen kommer också att fyllas med lite av varje, så jag ska nog överleva till jag får krama och pussa på den här sötnosen igen :)

2 kommentarer:

  1. Åh förstår dig, jag klarar mig knappt en dag utan Towe ;)
    och Magnus hade tänkt åka iväg (ovh då ta Towe med sig såklart;)) till sina föräldrar och stanna en vecka, jag vet inte om jag riktigt var redo för det;) SÅ vi löste det med att vi åkte över helgen allihopa haha ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu när det har gått några dagar känns det faktiskt lite bättre. Det var absolut värst när de åkte, men sen har jag insett att jag faktiskt överlever utan att se henne varje dag. Men hade jag haft nåt att säga till om så hade jag styrt undan det här påhittet direkt, precis som du ;)

      Radera