torsdag 3 april 2014

En dag med mig själv

I morse skjutsade jag lilla familjen till Arlanda och sen hade jag en hel lång dag för mig själv. Efter frukost framför Nyhetsmorgon lämnade jag cykeln till cykelhandlaren innan jag hoppade på bussen ut till bilhandlaren där jag hämtade morfars nya (FINA!) bil. Från bilhandlaren åkte jag till Gränby Centrum och skämde bort mig själv med shopping i flera timmar. Jag vet inte när jag gick med sånt lugn i butiker sist, utan känslan av att jag borde vara någon annanstans eller göra något annat. Så skönt! Och produktivt. Jag fick två par byxor och en tröja. Mycket nöjd!

Förutom det så har jag även hunnit hämta min servade cykel och även lämna in och hämta Jonas cykel och städa undan slipdammet hantverkarna har lämnat efter sig. Så ja, det kan hända att jag har gått an lite här på min lediga dag. Men jag klagar inte. Jag har fått dona på och samtidigt skämma bort mig själv lite lagom, så jag är väldigt nöjd med dagen. Det som består av den ska spenderas i soffan framför Berg och Meltzers äventyr i Amerika. Mitt favoritprogram efter Mästarnas Mästare :-)

Imorgon kör vi norrut, jag och lillebror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar