onsdag 2 april 2014

Hejdå GE och Hej nya jobbet!

Idag var min sista arbetsdag på GE. En dag som gick rasande fort och som innehöll både skratt och tårar och många fina ord, lyckönskningar och kramar Så många fina människor som jag har lärt känna där alltså. Så otroligt lyckligt lottad! Fick dessutom jättefina blommor:



På måndag börjar jag alltså mitt nya jobb som jag märkligt nog inte har skrivit om här förut. Det är dags att lämna forskning, vacciner och celler och gå till produktion, kvalitet och validering. Något helt nytt alltså. Det är nervöst och jag är livrädd, men det ska också bli otroligt spännande och roligt!

Men först ska jag hämta ut morfars nya bil imorgon, köra den norrut med Nisse på fredag, hoppa av och spendera helgen i Övik där Jonas och Moa befinner sig och faster Emmas 30-årsdag ska firas och så ska jag vila bort halsontet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar