onsdag 22 juni 2016

Mot Övik!

Kom hem från jobbet för en timme sedan. Sen har jag ätit och packat (för jag glömde visst bort att göra det igår) och nu fixar vi det sista innan avfärd. Ska bli mysigt att träffa Moa igen och få en långhelg tillsammans allihopa. Jag har lite dåligt samvete över hur mycket jag har jobbat den senaste tiden. Till veckan stannar Jonas och barnen kvar i Övik medan jag åker hem och jobbar. Och lika bra det, för vi hade ändå knappt setts och på det här viset slipper de tycka att jag jobbar för mycket och jag slipper ha dåligt samvete över att jag jobbar för mycket. Bra för alla alltså. Två veckor kvar till semester. Det kommer verkligen att bli fullt ös ända in i kaklet.

Det är inte helt lätt att försöka fånga dessa två på samma bild. Lyckas man så garanteras man konstiga miner...men de är söta ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar