måndag 19 november 2012

26 april 2013

Ett nytt datum i rubriken. Den här gången ett datum framåt i tiden som betyder inflyttning i nya lägenheten! 5 månader kvar och jag längtar så mycket! Inte efter att tiden ska gå, för jag njuter av varenda dag jag får gå här hemma och mysa med vår lilla tjej, men efter större boende, efter hiss och tvättmaskin. Mest längtar jag faktiskt efter hissen. Jag är så galet trött på att släpa vagnens liggdel genom hela källaren och sen upp två trappor till lägenheten. När vi väl får flytta kommer liggdelen tll vagnen att vara ett minne blott, så då är det släpandet inget alternativ, men då kan istället hela vagnen följa med upp till lägenheten om det skulle behövas. Som sagt, jag längtar!

Idag kommer Sylvia hit och hälsar på. Finbesök på en måndag alltså. Vilken lyx! Vädret är riktigt bra så det får nog bli en promenad under dagen och så måste jag fixa ihop en efterrätt till kvällens middag. I övrigt går dagen ut på att umgås och att leka med Moa. Kravlöst, precis som man vill ha det :)

Såhär glad blir man när man får nya leksaker till babygymet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar