onsdag 21 november 2012

Hem och vänder

Moa och jag började dagen med mamma-bebisgympa och är nu hemma en sväng innan vi ska ut till Merlin och hans mamma för dejt med föräldrautbildningsgruppen. Brukar vara riktigt trevligt när vi ses, så jag ser fram emot det!

Jag har hetsduschat och hetsätit lunch och sitter nu i soffan och rullarna tummarna (läs: bloggar). Moa somnade i bilen på väg hem från Friskis och för att inte väcka henne ställde jag ut hela babyskyddet på balkongen så hon kan sova vidare där. Att försöka krångla ut henne därifrån och dessutom försöka få av henne ytterkläderna utan att väcka henne känns helt omöjligt, så jag försökte inte ens, utan löste det såhär istället. Nu får hon ju dessutom frisk luft :-) Hon hade redan en plyschfilt över benen i bilen, men jag la dessutom på en tjock, fluffig filt över hela babyskyddet när jag ställde ut henne, så hon borde väl inte frysa?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar