onsdag 6 februari 2013

Moas första AW

I dagarna två har dom finbesök på jobbet. Det är våra kollegor från Österrike som är här. En av dem spenderade 5 månader i vårt labb förra våren, så vi jobbade en hel del tillsammans och han fick ju se min mage växa och vara med i spekulationerna om vem som bodde där inne. Så nu när han är här igen ville han ju såklart träffa Moa (och ev mig också), därför trotsade vi snöstormen och åkte till Katalin och träffade dem allihopa. Vi kunde bara vara med en liten stund innan det blev läggdags för lilla damen, men jag och Christian hann prata en del iallafall. Sen fick jag present också. En stor påse M&M. Så snällt! Han sa att han först hade tänkt köpa en "baby gift", men tyckte det var svårt..så då köpte han nåt till mig istället "because M&Ms always works". Klok kille det där ;-)

Nu ska jag gå sova. Zlatan spelar ju ändå inte i andra halvlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar