torsdag 21 februari 2013

Stora bajsdagen

Den var igår. Efter 4 dagars väntande var den faktiskt efterlängtad, även om det finns roligare saker att göra än att se ens barn bajsa gråtande och sen byta vad som kändes som 18 bajsblöjor på en dag. Men men, nu är det gjort och det känns skönt att inte behöva vänta ännu en dag.

Sitter just nu med en nyvaken och gosig dotter i famnen och försöker skriva detta inlägg samtidigt som jag duckar för slag från favoritplastnyckelknippan som ivrigt viftas fram och tillbaka :) Det är snart lunchdags för oss båda och senare idag ska vi på utflykt till Skyttorp. Inte nästgårds direkt...men vädret är bra, så det blir nog inga problem så länge jag får betala bensinen på macken med mitt nya bankkort trots att jag inte fått någon kod än.

Jag tränade förresten igår. Körde samma grej på löpbandet som i måndags och det kändes riktigt bra. Törs nog öka löptiden lite nästa gång. Jonas och jag möttes i dörren kl.16:30 och så åkte jag iväg själv och tränade. Så. Skönt! 30 min löpband, 15min styrka i tabataform och till sist lite stretch, för att sen vara hemma igen till sista amningen vid 18-tiden. Tight, men det gick!

Nu tycker inte Moa att det här är kul längre, så jag slutar här. På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar