måndag 29 april 2013

Ny adress

Nu har det skett. Vi har lämnat kära Murargatan och bor numer på Vattholmavägen. Syster, bror och kompis Andreas kom och hjälpte oss och medan jag tog hand om en lite orolig Moa gjorde dom och Jonas ett jättejobb och flyttade hela vårt bohag på mindre än 4 timmar. Jag är grymt imponerad och så tacksam för hjälpen! På lördagkvällen avnjöt vi allihopa sedan pizza och öl på vår soliga balkong och kände oss mycket nöjda med dagen. Sedan dess har vi bott här och trots att det har känt så bra från första början så känns det ändå ännu bättre för varje dag som går. Kan ha att göra med att sakerna börjar komma på plats och att berget av flyttkartonger sakta ersätts av fin ekparkett :-)

Just nu sover Moa och jag sitter och latar mig i vår nya, fina soffa (historien om den tar jag en annan dag...) fast jag nog borde ta tag i det här:

4 kommentarer:

  1. Åh så härligt för er! Hoppas vi får komma och hälsa på nåt i sommar =) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart ni får! Vore jättekul! :)

      Radera
  2. Spännande med nytt boende:) Ser fint ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, flytten kändes som ett stort äventyr och vi är så nöjda! Trivs super!

      Radera