söndag 23 mars 2014

Lördagsäventyr

Idag måste pappan i huset jobba hemifrån, så jag och Moa får hålla oss borta några timmar för att han ska få arbetsro. Tänk själv hur lätt det är att koncentrera sig när en vilding röjer i nästa rum. Vi passar då på att åka och hälsa på min kollega Anki en stund. Hon är en potentiell (och frivillig) barnvakt så att umgås med jämna mellanrum trot jag vi alla vinner på ;)

Här är från förra helgen då Moa nästan somnade i gungan

Här håller Moa låda på morbrors 30-års middag medan Jonas, morbror och min kusin Konrad försöker se på TV

Lite senare satte hon min kusin Tomas på prov då han fick rita bilar, hundar, fåglar, får och pappa. Mormor fick förtroendet först, men Tomas var bättre ;)

Moa gillar att bygga torn. Här kombinerar vi två sorters klossar och slår höjdrekord.

Inlägget skrevs i lördags morse, men postades visst aldrig. Jaja, bättre nu än aldrig säger vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar