söndag 30 mars 2014

Sol, värme och vår!

De senaste dagarnas väder alltså...





Vi har bott utomhus. Så himla härligt! Moa älskar det och är glad och nöjd på ett helt annat sätt än inne. Morfar har varit här sen i onsdags så han prickade verkligen in bra väder! Sen kom han också den veckan jag skulle klara både inskolning och hetsjobb in i slutet på egen hand eftersom Jonas var i Tyskland, så det var väldigt bra timing på det sättet också. Även morbror har vi sett en hel del av på sistone och det klagar vi ju såklart inte över. Speciellt inte Moa.

Inskolningen är förresten avklarad nu. Den har gått jättebra och vi är verkligen nöjda över bytet. Sen hade jag hoppats att det även kunde vara en förskola utan äckliga smittor, men det är såklart inte möjligt. Men jag tycker att vi hade kunnat få en bättre start:


Jag vet inte vart jag ska ta vägen...fy fan så vidrigt! Jag vill inte lussanera familj och hem och jag vill inte se mitt barns ansikte fullt av variga blåsor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar