torsdag 8 januari 2015

Nya kompisar i sängen

Dessa giraffer hade Moa som första snutte i ca två månader, men sen hon fick sin älskade kanin har de liksom inte haft en chans, så nu tänkte vi försöka ge dem till lillebror istället. (Han kommer förmodligen att välja nåt annat sen han också, så att de aldrig kommer till nytta, men då skänker vi dem till barn som behöver dem bättre.) Under helgens rensning åkte bebisleksakerna ner i förrådet, men dessa fick stanna i våran säng för att samla på sig lukt av mamma och pappa ända till lillens ankomst. Lite tidigt kanske, men att packa undan dem kändes dumt. De måste de ju fram igen om en dryg månad iallafall, det är ju bara 12 veckor kvar nu!


Ibland blir allt så verkligt att jag blir skräckslagen. Vi ska verkligen få en liten bebis till! Snart! Även om jag såklart är medveten om det hela tiden så kommer de här overklighetskänslorna över mig då och då iallafall. Och sen kommer tankarna på att det snart är dags för en till förlossning...och då undrar jag lite vad jag har gett mig in på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar