söndag 19 april 2015

Arvid och mamma på äventyr

I fredags drog jag och Arvid till Stockholm  och Karolinska institutet för att gå på Sylvias disputation. På vägen dit plockade vi upp Caroline på Arlanda. Allt gick jättebra både för oss och Sylvia och hon fick sin doktorstitel. Såklart! Nåt annat var det ingen som trodde! Hann även umgås med några av mina fina umetjejer och prata av oss lite. När resten drog hem för att ladda för kvällens middag och fest drog jag och Arvid hem och laddade inför en vanlig natt. Vi laddade genom att i stort sett amma hela kvällen, så det var ju en himla tur att jag inte bestämde mig för att stanna på middagen också.

Väl hemma från stockholmstrippen var jag så trött så jag tänkte gå och vila på sängen en stund. Jonas sa att han kunde ta barnen. Det kunde han. I 15 minuter. Sen ville Arvid amma och Moa mammamysa, så då såg det ut såhär i sängen

Bästa sortens fredagsmys!

Lillfisen växer för övrigt så det knakar. Alla bodys och pyjamaser i storlek 50 har med sorg i hjärtat och panik över hur fort det går sorterats bort och 56 sitter som en smäck på den lilla kroppen. Imorgon är det läkarbesök på BVC. Ska bli spännande att se vad vågen visar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar