torsdag 9 april 2015

Magproblem

Moa vägrar att bajsa och är förmodligen förstoppad. Arvid har lika mycket gaser i magen som en fullvuxen man, men till skillnad från en vuxen vet han inte hur man får ut dem. Efter två sömnlösa känns det som att hela hjärnan är gjord av bomull och allt är de där jäkla gasernas fel. Arvid knorrar och vrider sig nätterna igenom och hans ljud gör att jag inte kan sova. Han sover däremot, så det är jag tacksam för.

Sådärja, slutgnällt för idag :)

Idag har vi haft utvecklingssamtal för Moa och återigen fått höra vilken fin tjej vi har. Duktig, social, omtänksam, nyfiken, bestämd och glad. Världens bästa tycker vi såklart! Vi har även varit på BVC med Arvid. Hans viktkurva går spikrakt uppåt och han väger 3900g och är 52,5 cm lång.

Och visst, jag klagar en del här och där, men tro inte för en sekund att jag skulle byta bort det här mot något. Någonsin. Mina älskade små kottar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar