torsdag 10 januari 2013

Ny favorit

Den fina kaninen som Moa fick i julklapp av Gertrud har blivit en ny favorit vid sovdags. De mjuka öronen är så mysiga att känna på och stryka sig i ansiktet med.
I natt hade vi ett bakslag med bajsblöja klockan 3 och sen en tjej som inte somnade om ordentligt förrän efter 5. Sen har vi varit vakna igen mellan 7 och 8:30 innan Moa somnade bredvid mig i dubbelsängen medan jag såg på morgontv. Mysigt! Nu ska jag dock pallra mig i duschen och sen idag ska vi iväg på mammaträff i Vänge.

 

Oj...vet inte vad som hände med bilden. Den ska egentligen vridas 90 grader åt höger...men ni får väl vrida huvudet åt vänster för att se den sovande sötnosen från rätt håll ;)

1 kommentar:

  1. Moa e så söt! Kul med mamma-bebisträffar :) Kan sakna det!

    Jo trist med separationen alltså men men...
    Kul för er att åka n orrut snart igen. Tror inte det blir en resa upp för mig förrän påsken faktiskt! Kram

    SvaraRadera