lördag 21 februari 2015

Allt ser bra ut

Blodprovet visade att allt ser bra ut. Ingen hepatos i sikte. Skönt! Så då är min gissning att klådan är kroppens sätt att säga att den fått nog av allt som hänt och att det är dags för lite lugn och ro och återhämtning. Vilken tur då att det är det som står på helgens schema!

Igår hade Moa och jag tjejkväll medan pappan var på after work med några kompisar. Vi åt middag, lekte, lade pussel och såg på Barnkanalen innan Moa slocknade kl.20. 19:55 så jag på klockan och hoppades att hon skulle somna inom  5 minuter så att jag skulle hinna se På Spåret. Det gjorde hon nog. Problemet var att jag också somnade och vaknade 20:30...nåja, jag såg andra halvlek lite slött och sen gick jag och lade mig i min säng istället. Sov innan kl.22. Välbehövligt! Pappan kom hem efter midnatt och är lite trött i huvudet idag, så snälla som vi är gav vi honom frukost på sängen. Vad resten av dagen har att bjuda på får vi se.

Min stora tjej med tofs i håret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar