tisdag 9 augusti 2016

Höst?

Idag kom hösten. Typ. Okej, förhoppningsvis gör sensommaren comeback, men idag var det höst. För jäklar vilka kalla vindar och vilket tjockt molntäcke som det bjöds på idag. Vår plan var lek i en lekpark i stan, men vädret gjorde att vi besökte Biotopia istället, och det gick ju lika bra det. Arvid sov och Moa fick titta på alla montrar hur många gånger hon ville och jag och morfar hängde på. Djur och natur är ju hans hemmaplan, så han fick lära oss ett och annat :)

Igår hängde vi bara här hemma. Skönt. Moa fick cykla och så gick vi och morfar på upptäcktsfärd i skogen bredvid oss. Vi hittade omogna lingon och mogna blåbär och massa klipphällar att klättra på.

Dåligt med bilder har det tyvärr blivit. Detta har jag att bjuda på
Moa kör sin bebis och jag kör min på väg till Vide i lördags.

Morfar och Arvid leker hos Nisse

Arvid äter egenodlat äpple i väntan på middagen.

Imorgon ska vi leka i sporthallen med Vide och hans familj. Jag har längtat i flera dagar och är antagligen mest pepp av alla! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar