fredag 26 augusti 2016

Pepp!

Fy vad det går dåligt att jobba idag! Jag sitter i gästrummet i Övik och försöker skriva en kvalificeringsrapport men det går så dåligt! Det går sakta. Fruktansvärt sakta. Och koncentrationen är lika med noll. Men nu har jag gjort det jag hade bestämt mig för att göra, så nu återstår bara tidrapportering innan en av årets bästa helger äntligen kan börja. Först ska jag umgås lite med barnen och Westmansfamiljen och sen kl.16 åker jag till Umeå för tjejhelg! Så pepp så det liknar ingenting, ska bli så kul att träffa tjejerna! Och i Umeå också. Nostalgitripp deluxe.

Det känns som en väldigt smidig lösning att vi alla åkte norrut när jag ändå skulle till Umeå. På så vis får Jonas och barnen en långhelg med farmor och farfar samtidigt, så det kommer inte att gå någon nöd på dem heller. Det vankas skogsutflykt och tur i ekan bland annat.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar